Hodnocení obchodu
BS
Bořivoj Sýkora
Obchod doporučuji. Jedna televize vadná - nebyla to vina prodejce. Reklamace vyřízena bez problémů, peníze vráceny s předstihem. Doporučení: při koupi zboží s vyšší cenou si domluvte dovoz i montáž.
PP
Pavel Plochý
Přepravce přijel bez finanční hotovosti k navrácení peněz při platbě v hotovosti. V životě, jak se říká jsem přišel o víc, ale docela smutný. Jednoduše díky, čus. Komunikace s dodavatelem vcelku dobrá, ale přeci pár ????? Tak se omlouvám, ale doporučení ne.
RS
Radek Slusarčík
OM
Ondrej Mares
ZS
Zdenek Skaroupka
JS
Josef Svoboda
Vše v pořádku, rychlé dodání. Doporučuji.
RZ
Radek Zbořil
Objednal jsem si Garmin Fenix 7S Pro Sapphire Solar, došly mi Garmin Fenix 7S Sapphire Solar (bez „Pro“). Obratem jsem volal. Prvně byli přesvedčeni, že je vše OK, chtěli po mě vyfotit krabičku, ale pak se k tomu postavili čelem, dohodli jsme se na vrácení hodinek (vč. proplacení dopravy). Z domlouvání dopravy zpět mám rozporuplné pocity. Na jednu stranu snaha vyhovět, na druhou stranu zaměstnanci ne vždy věděli, co všechno jde. (Například uhrazení zpětné dopravy přímo obchodem – ta možnost tam nebyla, musel jsem to uhradit a požádat obchod o proplacení.) Jejich standardní způsoby vracení vyžadují tisk štítku, což trochu zdrží, když nemáte tiskárnu doma… Ochota tedy byla, ale ve výsledku domluva obě strany stála zbytečně moc času. Zásilkovna k nim asi nejezdí každý den. Trackovacího čísla zásilkovny jsem dostal kolem poledne, dodání ale Zásilkovna uvádí až další den k večeru. Hádám, že Zásilkovna vyzvedává balíky jednou/dvakrát do týdne, vysvětlovaly by se tím i různé zkušenosti ohledně rychlosti dodání. Časová osa: 1. Pondělí večer: nákup 2. Úterý: trackovací číslo Zásilkovny 3. Středa: skutečně odesláno 4. Čtvrtek: doručeno, řeším vrácení a tisk štítku 5. Pátek: odesílám zpět přes GLS parcelshop – další týden – 8. Pondělí: GLS si vyzvedlo balík na parcelshopu 9. Úterý: GLS doručilo balík v 9:39, v Retinu visí „Čekáme na přijetí“; Tento den to mohli vyřídit, poslat mi platbu zpět 10. Středa: nic 11. Čtvrtek: nic 12. Pátek: nic – další týden – 15. Pondělí: připomínám se, do půl hodiny peníze na účtu, včetně dopravy (okamžitá platba z jiné banky) Ač rozumím, že mají ze zákona 14 dní na vrácení peněz, v situaci, kdy vracení probíhá kvůli chybě eshopu (a nikoli z rozmaru zákazníka) bych čekal rychlejší vyřízení.
PP
Pavlína Perháčová
Doporučuji
P
Petr
BS
Blažena Slezáková
Jsem spokojena rychlost dodání a skvělá spolupráce
PH
Petr Haška
výborná orientace na webu, rychlost dodávky, jednoduchost zprovoznění zařízení
MG
Miroslav Gajdoš
Jsem spokojen rychlé dodání, doporučuji.
RK
Richard Kalina
rychlé vyřízení objednávky
VS
Vlastimil Sleza